Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Frida - 16 maj 2015 08:22

Idag vill jag önska grattis till denna underbara kvinna!

Happy Birthday Mother!! <3


Har redan sagt grattis på Instagram, men jag vill också önska grattis till dig via min blogg! <3

Hoppas du blev glad över min födelsedagspresent som jag skickade till dig??? :D <3 Vet redan nu att det kommer få dig att le och kanske skratta lite oxå ;) <3

Som jag skrev på Instagram, så är jag oerhört glad att just du föddes den 16 Maj 1969; en stark, kärleksfull, snäll och den bästaste mamma man kan få! <3 Älskar dig oerhört mycket (vilket du redan vet om, men jag skriver det igen i alla fall <3) och det finns ingen bättre mamma för mig än dig <3

Grattis på din 46 års födelsedag, mamma! <3

I Love You,
Frida <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards