Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Frida - 2 maj 2015 21:36

Idag, den 2:e dagen av Maj, är det exakt 18 dagar tills jag är hemma. Hemma i min familjs famn, med tårar och kärlek :) <3 Och det är även 17 dagar kvar tills mitt flyg lämnar Amerikansk mark. Mitt flyg lyfter klockan 4:30 pm (1:30 mitt i natten svensk tid) den 19:e Maj :) Det ska bli så skönt att få komma hem. Att få se leendet på min familjs läppar :) och på mina egna läppar :) <3
Jag kommer äntligen få träffa vår andra hund; Chobacca :) för första gången i verkligheten :) har redan sett henne på min mammas blogg: www.herrbladsfanclub.blogspor.com och även idag via Skype :) Jag saknar alla mina familjemedlemmar, mina kusiner och Michelle :) Ska bli så skönt att få se alla igen :) att få krama musten hur dem alla ^^

Fick ett meddelande från min bror Sigge via Skype lite tidigare idag :) "Jag saknar dig" Jag saknar dig också sååå mycket! :D <3
Han skrev också att han älskar mig, sin älskade syster :) <3 Blev så rörd av det att jag fick ett stort leende på läpparna :) fick några blickar från andra, med tanke på att jag sitte inne på Starbucks (USA:s version av Espresso House) ^^ Men det bryr jag mig inte om, för att jag fick ett meddelande av min bror där han både skrev att han saknar och älskar mig <3 <3

Vill också meddela att jag inviger sommaren med färgglada naglar :)

Färgerna är; gul, ljus blå, ljus lila och lite mörk rosa :)
Pappa, nästa sätt av verk kommer att ha svart bakgrund ;) oroa dig inte, jag har inte gett upp svart :) Svart ligger fortfarande på min topp 1 favorit färg :) blå kommer på 2:e plats och röd på 3:e plats ;) <3

Hittade även en bild på en söt giraff :) och tänkte direkt på dig, mamma :) <3


Skickar denna bild till dig, mamma :) <3

PS: Jag räknar dagarna tills jag är hemma och får krama om er alla igen :) <3 Mamma, pappa, Elin, Hugo, Sigge, Miss Yoda och Michelle <3 plus Chobacca som jag kommer få krama för första gången ;) <3

Love,
Frida <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards