Direktlänk till inlägg 25 april 2015

4/25/2015 - Löss i huset.

Av Frida - 25 april 2015 18:05

Japp, rubriken säger allt. Eller i alla fall, det mesta...

Igår kväll fick mina värd föräldrar reda på att deras tre barn, har löss. De har dock inga löss, men de ska ta en titt i alla fall.
Det ska de göra idag klockan 10:00 am på ett ställe som heter något konstigt (kommer inte ihåg) och de vill gärna att jag ska hänga med.
Så, om ca 30 minuter, ska jag tillsammans med min värd pappa och hans barn till detta stället och kolla.

Mina planer med Bianca står fortfarande kvar! ;) Min värd pappa kommer att köra mig till mötesplatsen, så jag möter henne där, istället för att hon ska köra och hämta mig ^^

Bara för att jag har skrivit (och tänkt och pratat med min VP om det) så har det börja klia lite i hårbotten.... Hoppas jag inte oxå har löss :(

Love,
Frida <3

 
 
Ingen bild

sandra

25 april 2015 19:36

I Sverige kollar man SJÄLV hemma...va e det för fånar!?!? 😂😂😂😂

Frida

26 april 2015 08:29

Hahahaha!! :'D :'D
De är lite udda i Amerika ^^

 
Ingen bild

Mamma

25 april 2015 21:55

Usch löss gillar man inte. Fast jag tror inte att du det. Snällt av Erik att kör till mötesplatsen. Ang din telefon så är din. Mycket billigare än den Elin köpt. Hennes gick på ca 3000 - 3500 kr. Du skulle bara ångra dig om du inte köpte telefon när det är så billigt.
Lycka till med kontrollen av löss och ha en mysig dag med Bianca.

Frida

26 april 2015 08:28

Jag hade oxå löss :( en jävla massa ägg...
Skärringen som kollade mitt huvud, slet och drog med den LILLA kammen!!! Trodde fan att mitt hårbotten skulle slitas med!!!!! :'( :'( :'( :'( :'(

 
Ingen bild

Mamma

26 april 2015 16:43

Stackars dig. Skönt att du blir av med det i alla fall innan du kommer hem.

Frida

27 april 2015 20:50

Det är jag oxå glad över ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 26 maj 2015 11:14


Hello :) And welcome to my last post on this blog :) Don't worry! ;) I am going to continue blogging, just not here ;) I'm going to go back to my old blog :) but I have made a few changes on the blog and its name is no longer www.i-love-anime-f...

Av Frida - 25 maj 2015 22:21

Hej! Nu är jag hemma! ;) Resan hem gick rätt okej :) fast jag gillade inte när mina två flyg lyfte och landade :/ men när jag väl var uppe i luften, gick det bättre :) Jag flög från Seattle till Island och från Island till Danmark :) allt som allt...

Av Frida - 18 maj 2015 23:05

Hello :) Today is the May 18th and it's Monday ^^ And today have i been busy; 1) packed my bags 2) cleaned up my room 3) packed down my snacks for the flight 4) made sure I have all my papers for flying home ^^ 5) and also taken a shower ;)...

Av Frida - 18 maj 2015 06:32

Hello :) Today I'm writing in English once again ^^ So, as the headline goes, today was the last day together with my two very best and crazy, best friends ever! Both happy and sad feelings mixed ;) ...

Av Frida - 16 maj 2015 08:22

Idag vill jag önska grattis till denna underbara kvinna! Happy Birthday Mother!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards