Direktlänk till inlägg 27 april 2015

4/27/2015 - Veckan börjar med ett ord; Skit.

Av Frida - 27 april 2015 21:14

Eftersom alla här i USA börjar deras vecka med Söndag, så kan jag säga idag (andra dagen i veckan) att denna veckan börjar med ett ord; Skit. Igår, börjar vi dagen med en härlig upplevelse som bara vi kvinnor kan få, såklart; mens. Visst är det bara så jävla härligt när mensen kommer och förstör din dag? Precis så kände jag när den kom och besökte mig igår... Ville fan IKKE röra mig ens en millimeter! Men var ju tvungen att springa till toan var 10:onde minut som om jag vore gravid. Fick reda på av både min mamma (x antal år tillbaka) och igår av Tess att man blir RIKTIGT kiss-nördig när man är gravid, glad e jag för att jag bara har mens ^^

Senare (fortfarande Söndag) skulle man ha möte med Tess och mina värd föräldrar vid 3 pm... Blev nästan anklagad... glöm ordet nästan. Blev anklagad för att inte har kommunicerat med min VM när jag bokade min flygbiljett hem. All info jag hade var att den nya tjejen kommer den 21:e maj och att jag ska vara ute ur huset innan den 21:e maj. Vi bestämde INTE att det (21:e maj) skulle vara min sista arbetsdag, sen får jag skulden?! Skulle inte tro det! Och det sa jag till dem (Tess och min VM), att de inte ska/kan anklaga mig för att bara ge mig den informationen (att den nya tjejen kommer den 21:e maj) och glömma den andra delen!

Sen går vi vidare till idag (måndag) med otrolig smärta i magen. Japp. Mensen ville meddela mig att den fortfarande är kvar. Japp. Noterad. Toa-nödig? Japp! (Jag pallar inte!!!) Men förhoppningsvis så stannar den inte länge ;) (Känner på mig att mamma antagligen skrattade när hon läste denna delen (glad att vara till hjälp till/för ett gott skratt ^^))

Var och postade lite fler prylar (böcker) och kläder hem idag :) De kommer att dyka upp efter 10 dagar :) och de är adresserade till familjen ;) Om ni (mina kärleksfulla familjemedlemmar) skulle kunna hämta hem dem när de kommer (till posten eller brevlådan) och lägga dem någonstans där de inte blir skadade, skulle hjälpa riktigt mycket ^^ Och nej, mamma du kan inte behålla den långa randiga klänningen ^^ Den är min <3

Eftersom detta inlägg inte är sååå roligt att läsa, så bjuder jag på en fiiin bild :)

De kallas för Daisies när de är många Daisy när det bara är en ^^

Love,
Frida <3

 
 
Ingen bild

sandra

27 april 2015 22:11

Mens e skit!!!!!

Frida

27 april 2015 22:25

Precis!!! Hatar när den kommer på besök, helt oinbjuden, sen beslutar att den kan stanna XX antal dagar!

 
Ingen bild

Mamma

28 april 2015 18:09

Min goa unge! Du har helt rätt jag fnissade en hel del när jag läste ditt inlägg. Hihihi.
Nu blir jag lite jobbig. Men det finns något positivt med skit dagar. Å det är att efter skit dagar kan det bara komma bättre dagar. Älskar dig

Frida

29 april 2015 18:42

Dig känner jag allt ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 26 maj 2015 11:14


Hello :) And welcome to my last post on this blog :) Don't worry! ;) I am going to continue blogging, just not here ;) I'm going to go back to my old blog :) but I have made a few changes on the blog and its name is no longer www.i-love-anime-f...

Av Frida - 25 maj 2015 22:21

Hej! Nu är jag hemma! ;) Resan hem gick rätt okej :) fast jag gillade inte när mina två flyg lyfte och landade :/ men när jag väl var uppe i luften, gick det bättre :) Jag flög från Seattle till Island och från Island till Danmark :) allt som allt...

Av Frida - 18 maj 2015 23:05

Hello :) Today is the May 18th and it's Monday ^^ And today have i been busy; 1) packed my bags 2) cleaned up my room 3) packed down my snacks for the flight 4) made sure I have all my papers for flying home ^^ 5) and also taken a shower ;)...

Av Frida - 18 maj 2015 06:32

Hello :) Today I'm writing in English once again ^^ So, as the headline goes, today was the last day together with my two very best and crazy, best friends ever! Both happy and sad feelings mixed ;) ...

Av Frida - 16 maj 2015 08:22

Idag vill jag önska grattis till denna underbara kvinna! Happy Birthday Mother!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards