Direktlänk till inlägg 25 april 2015

4/24/2015 - Gött med fredag!

Av Frida - 25 april 2015 07:05

Hej! :D
Idag håller fredagen på att ta slut ^^ (to bad) men det gör inget! ^^ För att jag ser framemot morgondagen (lördag ^^)
Ska faktiskt på dejt med bästaste Bianca :D Känner mig taskig som inte har spenderat tillräckligt mycket tid med henne på sistone, så kände för att bara bjuda ut henne ^^ Tänkte först bjuda med Mimi oxå, men hon hade planer på lördag ;)

MIMI SKA PÅ DEJT!!! Med en japansk kille som hon har träffat här i Magnolia! ^^ Han är rätt snygg (på bild), är snäppet kortare än Mimi (och hon är lika lång som jag), han är 22 år och han älskar bilar ;) Behövde inte pressa Mimi på detaljer ;) och det var inga dåliga detaljer heller, må jag säga! ^^ Hon har redan träffat honom 3 ggr, och han har redan gett Mimi ett smeknamn ;) --> Princess (jag blev så röd i huvudet när jag fick reda på hennes saftiga detaljer) Nice work, Mimi! ;)

Okej, märkte att jag råkade komma av mitt ämne ^^'

Imorgon, lördag, ska jag som sagt spendera dagen med Bianca :) och vi ska till University Village Shopping Center :) Där ska jag köpa en ny telefon till mig (iPhone 5s) och nya telefoner till killarna bus (samma telefon) <3
Min kommer att vara silvrig medan killarnas kommer vara svarta :) Elins (min BÄSTASTE syster ever!) telefon är (iPhone 5s) guldig och tyckte att vi kunde göra det lätt att urskilja vems som är vems ;) ^^ Mamma och pappa kommer att betala mig för att jag köper 3 nya telefoner till mig och killarna (vilket jag inte var beredd på att det skulle betala för min telefon oxå) ^^ Väldigt tacksam! <3

Nu ikväll har jag målat mina naglar, och jag kände för att dela med mig av mitt fina mästerverk! :D

Skit i att naglarna är korta (hemlängtan) och kolla bara på färgerna ^^ Måste säga att jag är riktigt bra på detta! ;)
Men skulle inte kunna klå Michelle <3 Hon är otrolig skilled in this area <3

Okej, det var allt från mig ikväll :) Klockan är just nu 10:00 pm och jag ska göra mig i ordning för att sova ;)

Love,
Frida <3

 
 
Ingen bild

sandra

25 april 2015 09:28

E tel billigare där? Vad kostar de?

Frida

25 april 2015 17:56

iPhone 5s:
* 16 GB = $99
* 32 GB = $149

 
Ingen bild

Mamma

25 april 2015 15:25

Gillar dina naglar !!!

Frida

25 april 2015 17:56

Tack så mycket mamma! :D

 
Ingen bild

Mamma

25 april 2015 15:28

Nä vänta nu! Inte sade jag att du skulle få betalt för tre telefoner! Elin har fått betala sin så det blir du oxå tvungen till. Sorry!!

Frida

25 april 2015 17:58

Jaha, okej ^^ men då får ni se till att vara mer specifik ;) Det e lugnt :)
Säger ändå tack ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 26 maj 2015 11:14


Hello :) And welcome to my last post on this blog :) Don't worry! ;) I am going to continue blogging, just not here ;) I'm going to go back to my old blog :) but I have made a few changes on the blog and its name is no longer www.i-love-anime-f...

Av Frida - 25 maj 2015 22:21

Hej! Nu är jag hemma! ;) Resan hem gick rätt okej :) fast jag gillade inte när mina två flyg lyfte och landade :/ men när jag väl var uppe i luften, gick det bättre :) Jag flög från Seattle till Island och från Island till Danmark :) allt som allt...

Av Frida - 18 maj 2015 23:05

Hello :) Today is the May 18th and it's Monday ^^ And today have i been busy; 1) packed my bags 2) cleaned up my room 3) packed down my snacks for the flight 4) made sure I have all my papers for flying home ^^ 5) and also taken a shower ;)...

Av Frida - 18 maj 2015 06:32

Hello :) Today I'm writing in English once again ^^ So, as the headline goes, today was the last day together with my two very best and crazy, best friends ever! Both happy and sad feelings mixed ;) ...

Av Frida - 16 maj 2015 08:22

Idag vill jag önska grattis till denna underbara kvinna! Happy Birthday Mother!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards