Direktlänk till inlägg 9 maj 2015

5/9/2015 - Nedräkning pågår!

Av Frida - 9 maj 2015 18:25

Först vill jag säga förlåt för att jag inte har bloggat dessa 4 dagar :( Har inte tänkt på bloggen ^^
Haft fullt upp med att ta hand om barnen och att få tid till en power-nap på min egen tid -.-'

För två dagar sedan, torsdag, fick jag i uppdrag att transportera barnens vita bord + 4 stolar till killarnas skola, för att på fredagen, igår, hade de en te-bjudning till barnens mammor (mors-dag) :) och jag lyckades få plats med allt i bilen, så jag behövde bara köra en vända ^^ OCH, jag behövde inte hämta upp allt det eller killarna igår, eftersom Eden var där, så det blev en tjej-dag för mig och Addie efter skolan. Körde henne till ett ställe här i Magnolia som säljer frusen yoghurt i många olika smaker och sen till en närliggande park och sen köra hem för att få mat i barnens magar.

Och nu, till riktigt goda nyheter!
Idag, den 9:e maj, är det exakt 10 dagar kvar tills jag lämnar Amerikansk mark och ytterligare 1 till dag tills jag är hemma på Svensk mark :)


Love,
Frida <3

 
 
Ingen bild

sandra

9 maj 2015 22:06

10 dagar de går fort :)

Frida

10 maj 2015 06:32

Japp ^^ det kan du skriva upp ;)

 
Ingen bild

Mamma

10 maj 2015 07:51

Längtar så in i Norden. snart är du i min famn
,

Frida

11 maj 2015 07:04

Japp, något att se fram emot ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 26 maj 2015 11:14


Hello :) And welcome to my last post on this blog :) Don't worry! ;) I am going to continue blogging, just not here ;) I'm going to go back to my old blog :) but I have made a few changes on the blog and its name is no longer www.i-love-anime-f...

Av Frida - 25 maj 2015 22:21

Hej! Nu är jag hemma! ;) Resan hem gick rätt okej :) fast jag gillade inte när mina två flyg lyfte och landade :/ men när jag väl var uppe i luften, gick det bättre :) Jag flög från Seattle till Island och från Island till Danmark :) allt som allt...

Av Frida - 18 maj 2015 23:05

Hello :) Today is the May 18th and it's Monday ^^ And today have i been busy; 1) packed my bags 2) cleaned up my room 3) packed down my snacks for the flight 4) made sure I have all my papers for flying home ^^ 5) and also taken a shower ;)...

Av Frida - 18 maj 2015 06:32

Hello :) Today I'm writing in English once again ^^ So, as the headline goes, today was the last day together with my two very best and crazy, best friends ever! Both happy and sad feelings mixed ;) ...

Av Frida - 16 maj 2015 08:22

Idag vill jag önska grattis till denna underbara kvinna! Happy Birthday Mother!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards