Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

5/5/2015 - Elin, du är den bästa systern jag har <3

Av Frida - 5 maj 2015 06:18

Vill önska grattis på födelsedagen till en underbar tjej!! :D

Hoppas din dag blir full av kärlek och att du blir omringad av nära och kära Vet inte om din present har kommit ännu, men i så fall så hoppas jag att det kommer snart ^^
Hoppas du får fina presenter och en god födelsedagstårta ;D <3

Delar en kärleksfull bild på min bästaste syster någonsin! Känner ni igen henne? \(^.^)/
Jag tror ni känner henne, hon är en kämpe, står för det hon tycker och tänker, omtänksam, hjälpsam, stark (i både kropp och sinne) och hon är helt otroligt bästa systern jag kan tänka mig. Finns ingen bättre än henne!

Kommer du ihåg denna bilden? Du var en stjärnmodell!
Jag är ledsen att jag inte kan vara hos dig och fira dig på din 19:e födelsedag ?
Men jag skickar MASSOR av kärlek!!

Love,
Frida <3

 
 
Ingen bild

Mamma

5 maj 2015 08:03

Du är helt fantastisk, vilken skön bild!

Frida

5 maj 2015 19:23

Aww, tack mamma ^^
Visst är det?! ;D

 
Ingen bild

sandrA

5 maj 2015 21:58

Systrarna sol och måne lika fantastiska båda två

Frida

8 maj 2015 00:24

Tack Sandra ^^

 
Ingen bild

Elin

7 maj 2015 12:31

Tack så mycket Frida! Din present kom igår så den är framme. Älskar högtalare! ❤️

Frida

8 maj 2015 00:25

Visste att du skulle bli glad ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 26 maj 2015 11:14


Hello :) And welcome to my last post on this blog :) Don't worry! ;) I am going to continue blogging, just not here ;) I'm going to go back to my old blog :) but I have made a few changes on the blog and its name is no longer www.i-love-anime-f...

Av Frida - 25 maj 2015 22:21

Hej! Nu är jag hemma! ;) Resan hem gick rätt okej :) fast jag gillade inte när mina två flyg lyfte och landade :/ men när jag väl var uppe i luften, gick det bättre :) Jag flög från Seattle till Island och från Island till Danmark :) allt som allt...

Av Frida - 18 maj 2015 23:05

Hello :) Today is the May 18th and it's Monday ^^ And today have i been busy; 1) packed my bags 2) cleaned up my room 3) packed down my snacks for the flight 4) made sure I have all my papers for flying home ^^ 5) and also taken a shower ;)...

Av Frida - 18 maj 2015 06:32

Hello :) Today I'm writing in English once again ^^ So, as the headline goes, today was the last day together with my two very best and crazy, best friends ever! Both happy and sad feelings mixed ;) ...

Av Frida - 16 maj 2015 08:22

Idag vill jag önska grattis till denna underbara kvinna! Happy Birthday Mother!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards